Sunday, October 9, 2011

Kembali Bangkit....

Hai korang...!!!

Pergh... lama giler rasanya aku tak ngadep blog aku nie.... Korg bayangkan dari zaman aku solo dulu, sampaila nie dah berkumpulan, dah ada band sendiri pun.....(My Wife n My Cute Baby).... Biasalah im buzy ok!! Sampai nak ngadep blog pn tak sempat ok.! (buzy lah sangtkan...). Anyway aku cube2 lah kembali untk bangkit semula... Tue pun klo bangkit lah... klo tak.. tak lah kan...I try my best!!

Ha; dah terlanjur dah ada anak nie, aku nak cerita skt pasal anak aku nie.


Ala comel2.....

Nama Tipu Dia : Puteri Intan Payung Bucuk-Bucuk Sayang Kamu....(Kau Ada!)
Nama Sebenar Klo Ikut MyKidlah: Qaseh Aina Qiestina Bte I lah... tak kan orng len kot... Selisih! nanti kena wat ujian DNA kan...
Umor Dia : 6 bulan 24 hari (*umur tak menentu, semakin hari semakin bertambah ok)
Jantina : Gurl gurls.... (Coz dia tak de batang berjuntai, ahhahaha. So gurls gurls lah kan..)
Keistimewaan : Mempunyai sebtang gigi... Ala comel2 (Korang mampu! Tak kan.)
Kehebatan : Jatuh dari katil sebnyak 2 kali.. (Hambek!! Tue lah golek-golek tue lebih sgt, ingtkan berlakon dalm pelem industan pe! ha pe lagi.. terjunam lah jawabnya.)


Dah tue jer, tak leh lebih2. Nak lebih, jumpe aku k...

Comelkan? Geramnya klo tgk, rasa cam nak cubit2, pukul2 kan. Ha; korang tak tau, lagi lah bertambah geram klo kul 3,4 pagi dia bangun ajak main.... huhuhhuu.... boleh meleleh air mata ooooo..... (Dik; papa n mama nak tdr lah.... dia jawab ADA AKU KESAH!!!!).


Esok korang dah ada anak tau lah cam ner.... Time tue, baru lah kita rasa, cam ne susahnya mak bapak kita jga kita dulu tau... sob,sob,sob... I LOVE MY SON...Muah! Muah!

No comments:

Post a Comment