Monday, July 6, 2009

Benda Bulat + Berat, Ada 3 Lubang, Golek2, Langgar Pin?

Whats Up!!!

Lama bebeno aku tak update blog nie.. Tak der benda nak tulis lah weh.. Skrang aku ade benda nak stoly kat korang sume... Ceritanya cam nie...

4/7/09 tarikh keramat nie... Aku join team office aku lawan boling.. Best giler. Kat mana? Kat Daiman Bowling Tebrau. Pusat Bowling terkemuka kat JB. JB jer kot, tempat lain aku rasa lagi better.. Wakakaka.

Terdapat lebih kurang 12 pasukan sumenya.. Sume tue firm2 planning kat sekitar JB nie jer.. Macam MEGARANCANG..(nama compeny aku dulu), MNF, ALMA, RJ Planning, RB dan sebagainya... Termasuk jgak JPBD Johor n JPBD Melaka (Pejabat Projek Melaka)....

Ok, start jer games kul 10pg... Mcm2 aksi ader time main tue, ada yang mengangkang, ada yang kepit, ada yang sopan, kuak lentang, kuak kupu2, ada yang tak baling bola pun ada gak, mcm gaya lah.... Wokey, sebelah dgn team pasukan aku, JPBD Melaka. Perrhhhghh tercabar giler tgk dorang main... Nak kecoh2 pun, kena kontrol. Yelah main sebelah Pengarah tue.. Kena hormat sikit.. Klo dia tak der.. Dah lama aku terkinja-kinja kat c2, nak jerit2, nak berjoget dan lain2 yang di pikirkan perlu...

Sebenarnya aku bukan nak stoly pasal games, tp pasal Petugas Pusat Daiman Bowling tue... Korang nak tau, Harap muka jer handsome, pada hal handsome lagi aku... Dah tau korang tue bertugs, wat lah keja betul2.. Nie tak, wat keja LEMBABsss NAK MAMPOS!!!! (Sorry.. Terover Pulak!)

Apa taknya.. Sepatutnya time ada games perlwanan cam ari tue, jga lah betul2. Mana tau ada pasukan yang nak mintak bantuan, mcm bola tersangkut ker... Ada orang terselit kat dalam tempat bola ker, ada orang nak terberanak ker.. apa ke..

Nie, kita pulak sibuk2 nak g cari Petugas Daiman Bowling tue... Geram2!! Dah lah tue, terhegeh2 wat kerja.. Hello!!!! Pekeja2 Daiman... Len kali sebelum strt keja tue makan Biskut TIger k.. Bio lincah sikit... Nie aku tgk dah macam Siput Babi yang dilenyek Treler.. (Eh, klo dah lenyek tak leh gerak ekk) Silap2... Bagai Siput Yang Kekenyangan....

Tp tak semua pekerja kat situ yang truk.... Yelah, dalam setandan pisang, mesti ada 2,3 biji jer yang busuk kan... Yang lain ok... Leh wat cekodok! Perhh sedap siot, lagi2 lah tgh ujan nie...

Mujur lah, team aku menang jgk time tue, sejuk sikit perut aku... Klo tak, ada jgk yang mati makan bola bowling. Teams aku, dapat no 3, Jangan jelos yang kalah... Wakakaka. Walaupun tewas di tangan MNF & Associates, tp tak per... Masih ada masa lagi..... Tungguuuuuu... (Klo tak der JPBD Melaka, comfrem MEGA dapat no 2...Hehehe. Tak tau bersyukur lgsung lah ko nie nua...!)

Ok... Anyway, thnks tuk semua yang terlibat... Dengan adenya pelawanan mcm nie dapat kenal ngn lebih rapat lagi antara firm2 lain/... Kpda yang kalah, dan nak hampir2 kalah tue. Cube lagi taun depan k...






P/s: Majulah Perancang Untuk Negara!!!!!

No comments:

Post a Comment